SKRIVET: 2011-06-27, kl 12:14:15 | PUBLICERAT I: Aimée☮

USA!!!

Här kommer en bildbomb från min Usa semester!!!!
De första bilderna är från San fransisco  och de sista är från New York :)





Frappesscino från Starbucks så jävla gott!!


Äkta UsA!!!






Vi såg en Basebollmatch....fattade ingenting haha!!!




Nån skog vi var i!!!




Golden Gate i San fransico




Snygg dubbelring från Clairs!!!


Jag och min kusin på "Hippiegatan"


Utanför huset där vi bodde!! :)




På flygsplatsen på väg tillbaka till New York :)




Timesquare!.....Jag och Pappa såg Mamma mia musikalen!! As Bra!!! :)





Johanna

Jag var också i Usa nu i sommar:) Och shoppade såklart;)



PUBLICERAT: 2011-08-28, 14:35:21 | URL: http://enuiqe.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: