SKRIVET: 2011-06-28, kl 05:30:31 | PUBLICERAT I: Aimée☮

Hos Esse!,,

Tjooo........ Just nu ligger jag po esses golv och holler po med Ipaden!!! Har inte sovit nott inatt! Vet faktist inte varfor men nar vi skulle sova var klockan halv 4 so jag pallade inte eftersom att vi ska upp halv7:) Om typ tre timmar sitter vi po bussen po vag till KOLLO :) :) Puss puss........ Bloggar igen efter kollo!


Julia

Ha det så kul på kollot! :D Btw några hade sett oss 2 på en musmatta på grönan inne på insain! :D

Kram<33



PUBLICERAT: 2011-07-05, 11:37:23 | URL: http://kramjulle.blogg.se/
Julia

Hoppas att du förstår att jag skriver detta, du och jag kan inte längre holla kontakten, du är så jävla inkompetent och självupptagen att jag kommer spy på ditt aniskte om jag någonsin träffar dig igen, ha de bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :X XOXO



PUBLICERAT: 2012-09-17, 09:36:46 | URL: http://kramjulle.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

NAMN Spara info?

E-POST (publiceras ej)

URL

Kommentar: